loading...

Outsourcing IT

OBSŁUGA INFORMATYCZNA FIRM

To coś więcej niż praca , to nasza pasja
Zaufaj gronu doświadczonych specjalistów. Postaw na ZAMAT

Świadczymy kompleksowe usługi informatyczne dla firm i instytucji. Grono fachowców z dziedziny sieci komputerowych oraz obsługi serwerów opierając się na wieloletnim doświadczeniu pomoże państwu zbudować bezawaryjne i funkcjonalne zaplecze It . Oferujemy pełną obsługę informatyczną firm i przedsiębiorstw. Doradzamy i wdrażamy rozwiązania informatyczne poprawiające ich funkcjonowanie.

POBIERZ OFERTĘ W PDF

Szanowni państwo,

Mamy olbrzymią przyjemność zaproponować Państwu skorzystanie z usług naszej firmy. Zamat jest nie tylko agencją kreacji wizerunku internetowego, ale również firmą zapewniającą kompleksowe wsparcie w dziedzinie informatyki. Opiekujemy się systemami informatycznymi od wielu lat i dzięki bezcennym doświadczeniom jaki udało nam się zdobyć, zapewniamy Państwu ekspercką pomoc w realizacji tak działań bieżących, jak i w szerokiej perspektywie przyszłości. Zapraszamy!

Co otrzymujesz w pakiecie?

Decydując się nad podpisanie umowy serwisowej otrzymują Państwo szereg usług związanych z obsługą informatyczną firmy. Począwszy od bieżącej obsługi informatyczne firmy po obsługę serwerów oraz sieci komputerowej. Grono specjalistów firmy ZAMAT pomoże dobrać narzędzia, którę wspomogą pracę Państwa przedsiębiorstwa.

  • absolwent

Bieżąca Obsługa Firmy

Najczęściej podejmowanym problemem jest ogólna obsługa informatyczna firm oraz instytucji polegająca na codziennym opiekowaniu się sprzętem komputerowym.

Infrastruktura serwerowa

Zarządzanie serwerami , udostępnianie zasobów. Czuwanie nad bezpieczeństwem.

SZCZEGÓŁY

Sieci informatyczne

Planowanie , realizowanie, zarządzanie sieciami informatycznymi oraz urządzeniami sieciowymi.

SZCZEGÓŁY

Doradztwo informatyczne

Doradztwo w zakresie rozwiązań informatycznych. Analiza profilu informatycznego firmy.

SZCZEGÓŁY

Czym właściwie jest outsourcing?

Pojęcie outsourcingu

Pojęcie outosourcingu jest niezwykle modnym wskaźnikiem postępu informatycznego ostatnich lat. Jeszcze do niedawna przeważała tendencja o konieczności trzymania zasobów informatycznych wewnątrz jednostki. Dyktowane było nie tylko wygodą w zarządzaniu ale przede wszystkim bezpieczeństwem. Urządzenia wraz ze znajdującymi się w nich danymi trzymane były pod kluczem z nadzieją, że zapewni to niezbędny poziom bezpieczeństwa. W miarę upływu czasu oraz rozwoju usług sieciowych zaistniała jednak konieczność dzielenia się zasobami. Powstawały nowe aplikacje udostępniające bazy, protokoły wymiany informacji i granica bezpieczeństwa rozumianego jako fizyczna bariera rozmyła się, lub też jak kto woli - zwirtualizowała.

Outsourcing - czyli delegowanie usług na zewnątrz

W dobie czasów Cloud computingu i przetwarzania zasobów w wirtualnych przestrzeniach, chronionych przez zwirtualizowane moduły ochronne – trudno jest wskazać granice dostępności danych. Nie jest możliwe zamknięcie informacji w pomieszczeniu – informacja ta musi być wciąż udostępniana i przetwarzana. W tej sytuacji niezbędna była korekta podejścia do informatyki i przystosowanie się do nowych – szerszych perspektyw. Stąd pojęcie outsourcingu – czyli delegowania usług na zewnątrz. Po co dlaczego czerpać własne zasoby, pomieszczenia i moce przerobowe, skoro istnieją centra danych które zapewnią naszym danym nieporównywalnie większe bezpieczeństwo i pewność ich dostępności w trybie ciągłym? Decydując się na podpisanie umowy serwisowej z naszą firmą otrzymują Państwo pakietu działań związanych z obsługą informatyczną firmy. W skad oferty wchodzi szereg usług obejmujących m.in Opiekę nad sprzętem komputerowym , w tym jego rozbudowę , serwis a także zarządzanie strukturą sieci informatycznej oraz serwerami zlokalizowanymi w Państwa firmie.

Jakie korzyści płyną z Outsourcingu?

Korzyści płynących z outsourcingu jest wiele – np. ograniczenie kadry szczebla IT do niezbędnej ilości osób o podstawowej wiedz zapewniających dostęp do usług poprzez utrzymywanie sprawnego połączenia z siecią szerokopasmową, możliwość wrzucenia kosztów poniesionych na outsourcing w koszty działalności firmy, posiadanie gamy gotowych do współpracy fachowców w cenie usługi outsourcingu, brak konieczności opłacania składek, brak konieczności ponoszenia kosztów związanych ze szkoleniami kadry IT. Wszystkie te czynniki sprawiają, że outsourcing nabiera popularności i staje się coraz prężniej działającym motorem w służbie rynku IT.

Co w przypadku jeśli prowadzę niewielką firmę?

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów przygotowaliśmy kilka pakietów usług outsourcingowych na każdą kieszeń. Cena usług uwarunkowana jest od ilości stanowisk komputerowych , wielkości sieci oraz ilości urządzeń sieciowych.

  • Analiza

PAKIETY OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ

PAKIET SMALL | Cena 600zł / m-c

Pakiet small to rozwiązanie przewidziane dla małych przedsiębiorstw , w których infrastruktura informatyczna nie jest tak bardzo rozbudowana jak w przypadku dużych firm. Decydując się na to rozwiązanie zapewniamy Państwu podstawową opiekę informątyczną polegającą na bieżącej obsłudze informatycznej firmy. Oferta dotyczy firm posiadających do 10 stanowisk komputerowych oraz maksymalnie 1 serwer do obsługi. W skład Naszej oferty wchodzi m.in zadbanie o to aby Państwa infrastruktura informatyczna była w dobrej kondycji. Aby państwa komputery posiadały legalne i aktualne oprogramowanie. W tym celu przeprowadzamy inwentaryzację sprzętu i oprogramowania każdego stanowiska roboczego. Na koniec przedstawiamy raport ukazujący szczegółowe informacje na temat kondycji sprzętu oraz politykę jego modernizacji. W przypadku awarii sprzętu diagnozujemy przyczynę usterki. PAKIET SMALL zapewnia czas reakcji na poziomie 12 godzin roboczych. Oprócz tego zapewniamy również 5 godzin pracy informatyka do dyspozycji firmy. Ten czas może być spożytkowany na rzeczy które nie są objęte pakietem , np instruktaże, szkolenia.

Co w tym pakiecie?

  • Bieżąca obsługa informatyczna 10 komputerów,
  • Instalowanie i aktualizowanie oprogramowania,
  • Serwisowanie sprzętu,
  • Doradztwo w zakresie IT,
  • Obsługa podstawowych urządzeń sieciowych oraz jednego serwera,
  • Obsługa urządzeń peryferyjnych,
  • Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie sieci,
  • Czas reakcji serwisanta na poziomie 12 godzin,
SMALL

PAKIET BUSINESS | Cena 800 zł / m-c

.. czyli cała naprzód

Pakiet Business to rozwiązanie przewidziane dla średnich przedsiębiorstw, których infrasturyktura informatyczna nie przekracza 20 komputerów oraz 2 serwerów obsługowych . Decydując się na to rozwiązanie zapewniamy opiekę informatyczną na wysokim poziomie. Pakiet Business to rozszerzenie pakietu Small , w związku z czym obsługa informatyczna obejmuje ofertę zwiazaną z pakietem Small rozszerzoną o dodatkowe funkcjonalności. PAKIET BUSINESS zapewnia czas reakcji na poziomie do 10 godzin roboczych. Oprócz tego zapewniamy również 10 godzin pracy informatyka do dyspozycji firmy. W skład oferty Pakietu BUSINESS wchodzi również praca zdalna , co umożliwia niezłoczne podjęcie interwencji. Jeśli Państwa firma nie posiada urządzeń oraz oprogramowania umożliwiającego pracę zdalną pakiet ten gwarantuje jego instalację.

    Co w tym pakiecie?

  • Bieżąca obsługa informatyczna 20 komputerów,
  • Instalowanie i aktualizowanie oprogramowania,
  • Serwisowanie sprzętu,
  • Doradztwo w zakresie IT,
  • Obsługa urządzeń sieciowych średniej klasy oraz dwóch serwerów,
  • Obsługa urządzeń peryferyjnych,
  • Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie sieci,
  • Czas reakcji serwisanta na poziomie do 10 godzin,
  • Wykonywanie prac zdalnych - natychmiastowa pomoc techniczna,
  • Obsługa i hosting tunelu VPN,
BUSINESS

PAKIET LARGE | Cena od 1200 zł / m-c

.. czyli multum możliwości

Pakiet LARGE to rozwiązanie przewidziane dla dużych przedsiębiorstw, Oferta dotyczy firm posiadających więcej niż 20 stanowisk komputerowych, kilka serwerów obsługowych oraz rozbudowaną infrastrukturę informatyczną. Pakiet LARGE skupia w sobie ofertę pakietu SMALL oraz pakietu BUSINESS rozszerzoną o dodatkowe funckjonalności. Oferujemy praktycznie nieograniczone możliwości rozbudowy obszaru IT, bez konieczności zatrudniania kolejnych specjalistów. Zapewniamy też doradztwo w zakresie rozwoju infrastruktury. Umowny czas reakcji na zgłoszenie klienta wynosi do 6 godzin. Okres ten uwarunkowany jest od dostępności serwisantów, w związku z czym w przypadku pakietu LARGE, który obsługiwany jest w pierwszej kolejności rzeczywisty czas oczekiwania z reguły wynosi do 2 godzin. Pakiet ten jest idealny dla tych firm, dla których ważna jest ciągłość pracy.

    Co w tym pakiecie?

  • Instalowanie i aktualizowanie oprogramowania,
  • Serwisowanie sprzętu,
  • Doradztwo w zakresie IT,
  • Obsługa urządzeń sieciowych średniej klasy oraz dwóch serwerów,
  • Obsługa urządzeń peryferyjnych,
  • Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie sieci,
  • Czas reakcji serwisanta na poziomie do 10 godzin,
  • Wykonywanie prac zdalnych - natychmiastowa pomoc techniczna,
  • Obsługa i hosting tunelu VPN,
  • Bieżąca obsługa informatyczna > 30 komputerów
  • Obsługa urządzeń sieciowych klasy średniej jak i wysokiej (warstwa 2 i 3 )
  • 4 serwery
  • Obsługa i hosting dwóch tuneli VPN
  • Ciągły monitoring kluczowych elementów sieci
  • Czas reakcji serwisanta na poziomie do 6 godzin ( z reguły 2 godziny )
  • Sprzęt zastępczy w przypadku poważnej awarii
LARGE

NASZ ADRES EMAIL


KONTAKT@ZAMAT.PL

KONTAKT Z ZAMAT

ZAMAT - INFORMATYKA DLA FIRM
85-791 Bydgoszcz, ul Bołtucia 4/16, POLAND
NIP 554 259 59 20 , REGON 3414855000

  • NAPISZ DO NAS

+48 533 406 796

+48 791 406 796